Sd ska ut ur riksdagen 2018!

Jag kan inte hjälpa det. Jag känner mig ganska pessimistisk. De partipolitiska nålsticken mot höger och vänster blir allt fler och Sverigedemokraterna används som slagträ för att komma åt det block man ogillar. Både folk till höger och vänster gör detta. Högerfolk som Fredrik Segerfeldt pekar ut LO som rasister och Sd:s bästa vänner. Vänsterdebattörer säger att Sd är ett borgerligt parti och buntar ihop Sd och M. Speciellt vänsterns debattörer har den sista tiden gjort detta. Jag har sett en uppsjö debattörer, från riksdagmän till twittertyckare till antirasister koppla ihop Sd:s politik med Alliansens politik.

Jag har sett högerfolk säga att Lo och S är Sd.s bästa vänner eftersom Sd är det parti med flest LO-medlemmar i procent räknat. Jag har sett vänsterfolk säga att Alliansen är Sd:s bästa vänner för att Sd, enligt dem, röstar som Alliansen. Och det bara ökar i intensitet. Detta avskyvärda användande av Sd i det partitaktiska spelet för att komma åt motståndarna. Speciellt vänsterdebattörerna gör detta just nu. De använder legitima frågor som rör fattigdom och sociala förhållanden, de lyfter en legitim oro över Alliansens politik, men för att komma åt Alliansen buntar de ihop Sd med Alliansen.

PUCKON!

När ska ni lära er att fascism inte är att leka med. Sd är inte ett valtekniskt vapen ni kan dunka i skallen på S eller Alliansen, det är ett rasistiskt och fascistiskt parti!

Och samtidigt ser jag hur partierna från höger till vänster undviker att ta tag i frågor som viktiga sociala frågor. Hur man stoppar nedskärningar, vad man ska göra åt utanförskapsområdena. Det saknas ideer. Det saknas förståelse för att 20-30 års politik har varit delvis fel. Att BÅDE S och Alliansen har gjort felsteg och att det inte är läge att skylla på den ena eller den andra parten…

Och vårt fina antirasistiska Sverige tolererar kommunister och våldfixerade vänsterextremister i sina led, och folk som öppet hyllar dessa. Sebbe Staxxet kan ses som en antirasistisk hjälte med sina utalanden om att ”döda bögen Jimmie Åkesson” och att slå ner moderater…

Och Moderaterna tycker att systerpartiet Höyre i Norge gjorde ett succéval som hoppade i säng med Framstegspartiet. jo, jo…

Vi går in i valår. Det är valfläsk, flosker, tjuvnyp och hat på gång. Det ser vi redan. Gud vad jag hatar partipolitiken alltså! Och vi har fascismen i riksdagen. Och hur beter sig valstrategerna och politrukerna inför det faktumet? Jo, de beter sig med Sd som apan beter sig med mobiltelefonen. De pillar på den, bankar den i skallen på nån apa de inte gillar och stoppar sen telefonen i röven eller petar sig i näsan med den.

Sd har 20% av väljarna som är positiva eller neutrala till Sd. Sd får över 10% av rösterna i opinionsmätningar och det antirasistiska Sverige springer runt som yra höns. Ömson lierar sig med vänstergalningar. Ömsom yrar om att använda fascisterna i kampen mot sossar eller Alliansen eller ömsom försöker sticka upp Sd i sin egen röv.

Jag är ganska pessimistisk just nu, mina vänner. Jag slutar inte kämpa men personligen tror jag vi har tur om Sd får under 10%, troligen får de fler röster. 2014.

Jag trodde vi hade lärt oss något av 2010 men vi har fan inte lärt oss mycket. De som körde upp Sd i sina egna rövar 2010 tror att lösningen är att köra upp Sd ÄNNU LÄNGRE

Mitt fokus kommer att ändras. Sd ska ut ur riksdagen 2018!

Ursäkta språket… Men politikersverige har fan inte förstått att vi har fascister i riksdagen idag!