Facebooks E-post och telefonnummer sökes!

Nu börjar jag bli arg på Facebook. Jag undrar hur länge FB tror att de kan behålla sin marknadsposition utan att ha kontaktuppgifter till de som driver webbsidan? Dessutom kastar de ut folk från FB utan varningar och utan att ange skälen till det. Ok, de har 200 miljoner användare, men so what? Fixar de inte detta kommer de att förlora sin marknadsledande position.

Dessutom visar det sig att facebook precis innan avstängningen lagt upp bordellreklam på användarens, Carl Johan Rehbinders, sida (se updaten nedan), var det därför han stängdes av?

JAG HAR FÅTT NOG! Nu gör vi revolt. Detta är en uppmaning till er att hjälpa till att leta efter mailadresser och telefonnummer till Facebooks administratörer. Eftersom kontaktinfo inte finns för hur man når dem på jobbet vill jag att vi letar rätt på namnen på vilka som sitter och administrerar facebook och tar fram deras hemtelefonnummer. (Amerikansk kontaktinfo här: help@facebook.com eller info@facebook.com)

Det är Carl Johan Rehbinders uteslutning från FB det gäller!

Konsumentverket rekommenderar

Konsumentverket rekommenderar alltid att man försöker ringa HEM till bluff-företagare utan telefonnummer eller mail till företaget. Därför sprider jag denna uppmaning nu. Om inte företagsnummer finns, och företagsmail, så letar vi rätt på hemnummer och hemmail till FB:s anställda!

Här är den info jag har just nu. FB lär ha Europakontor i Dublin och i Paris, samt i Sverige på Östermalm. Enligt Realtid är Nordenchefen Martin Ingemansson (FB) , hans personliga kontaktuppgifter sökes! Europachef lär vara Blake Chandlee hur når jag honom?

Enligt IDG jobbar även en Miyako Soeda med Facebook. Hennes uppgifter sökes. Nej, Soeda jobbar inte med FB längre men hon kanske har kontaktuppgifterna?

Facebook i Sverige

Enligt Ratsit sitter de här: STRANDVÄGEN 74, 4TR SUITE 5 och styrelsen ser ut så här:

Styrelse Blake, Chandlee, Styrelseledamot, (Hans FB-sida är denna: http://www.facebook.com/blakechandlee )

Haines, Stephen, Styrelseledamot. Hans FB-sida finns här: http://www.facebook.com/shaines.

Cipora, Rachel Herman, Styrelseledamot. Hans FB-sida finns här: http://www.facebook.com/cipora.

Cipora, Rachel Herman, Ordförande,

Hellström, Mats Helge, 51 år, Delgivningsbar person. Han är advokat och bor på Sveavägen i Djursholm. Telefonnummer: 08-7534488. Mail: mats.hellstrom@hellstromlaw.com . Hemsida .

Firmatecknare: Firman tecknas av styrelsen Firman tecknas två i förening av ledamöterna,

Revisor: Andersson Berglund, Börje Stefan, 46 år, Huvudansvarig revisor, Ernst & Young Aktiebolag, Revisor. Hans sida på ratsit är denna.  Om man använder HITTA finner man denna person kopplad till rätt boxadress respektive rätt stad: Stefan Berglund Andersson, Mobil: 070-3487104 Box 3143, 103 62 STOCKHOLM. Eller: Stefan Andersson Berglund, Telefon: 016-130427, Fördelningsgatan 20, 633 41 ESKILSTUNA.

Som sagt i brist på kontaktinfo rekommenderar konsumentverket att vi söker arbetsnummer, eller tom hemnummer, till ANSVARIGA.

Läs även kulturbloggen här

Scaber Nestor

Amanda Brihed

Svensk myndighetskontroll

Humans are born free

Opassande

Här finns en FB-grupp till stöd för Rehbinder!

UPDATE, 11.57!

Igår hade Facebook lagt upp reklam för denna bordell: http://www.neonclub.cz/ samt http://www.facebook.com/pages/NEON-CLUB/118642388174718. Den reklamen syntes på Calle Rehbinders sida. Med anledning av det ställer jag två frågor:

1) Var FB:s egen bordellreklam anledningen till att Calle stängdes av?

2) Har Facebook bordellreklam?!?!?

3) Om Calle avstängts pga sin sida Circus Eros, som handlar om erotik (utan bilder), vad gör att FB accepterar bordeller men inte sidor om erotik?

——————————-

Liberaldemokraterna

Jag är en av grundarna till Liberaldemokraterna.

Men åsikterna på bloggen är mina egna…

Vad är Liberaldemokraterna?

Liberaldemokraternas Facebookgrupp —– Twitter: http://www.twitter.com/Lib_dem

Vår hemsida finns här:

www.liberaldemokraterna.com

***

Lägg till Jerlerup på twitter genom att klicka här!

—————————————————-


Läs även andra bloggares åsikter om 

76 tankar om “Facebooks E-post och telefonnummer sökes!

  1. Oooh, nu är det krig – mer informationskrig!

    En mini-mini-mikroversion av Wikileaks-kriget?

    Tack för dina ansträngningar!
    Jag vet ju att det här inte alls bara handlar om mitt konto – det är en principfråga, och avgörande för hur Facebook och andra sociala nätverkssajter behandlar sina användare – och vad det kan få för konsekvenser för alla inblandade parter.

  2. Pingback: Tweets that mention Facebooks E-post och telefonnummer sökes! « Sverige är inte världens navel! -- Topsy.com

  3. Pingback: Avstängd från Failbook/Fuckbook – igen! « TantraBlog

  4. Ren gissning är att deras kontor inte existerar utan blott är en tjusig adress. Det är vanligt att företag som inte behöver ett lokalt kontor hyr ”ett” som inte finns.
    Dvs, post och telefon kan gå till en adress och man kan även ta emot kunder i ett sammanträdesrum etc, men man har själv inget eget rum i fastigheten.

    Börjar bli relativt vanligt.

  5. Enligt ratsit.se:

    Personnummer: 19770814-XXXX
    Förnamn: Chatrin Myako
    Tilltalsnamn: Myako
    Efternamn: Soeda

    Mantalsskrivning
    Gatuadress: Heby Ytterby
    Postnummer: 64693
    Postort: Gnesta
    Kommun: Gnesta

  6. Den mystiska personen Andersson Berglund, Börje Stefan ska jobba på Ersnt och Young men det finns ingen så där. Han är proffsrevisor för MASSOR av bolag och född 1964.

  7. Stefan Berglund Andersson
    Mobil: 070-3487104 Box 3143
    103 62 STOCKHOLM

    Stefan Andersson Berglund
    Telefon: 016-130427
    Fördelningsgatan 20
    633 41 ESKILSTUNA

    Denna person?

  8. Senaste svaret från Jan:

    Jan Fredriksson (SE) till mig
    visa information 13:57 (13 minuter sedan)
    Hej,

    Då jag inte känner till annonsen eller vad som diskuterats på kontot är det svårt att ge mer råd än att gå via rapporteringssystemet. Systemet är för övrigt mycket avancerat och svar kommer.

    Via SSR kan man ofta få en indikation på varför man blivit avstängd (utifrån reglerna alltså).

    För att visa lite på vad som KAN ha skett avseende annonsen skickar jag följande länk: http://www.facebook.com/help/?page=1021#!/help/?faq=16478&tq

    Med det menar jag egentligen att det är svårt att besvara dina frågor mer konkret, så vänligen överlåt dem till Facebooks experter – via rapporteringssystemet.

  9. Pingback: Facebooks svenska kontaktpersoner! | Torbjörn Jerlerups privata blogg

  10. NI PÅ FACEBOOKS ADM. MÅSTE VARA TOTALT JÄVLA DUM I HUVUDET,HÄR UTE PÅ FB.SÖKER JAG IGEN GAMLA VÄNNER SOM ACCEPTERAT MIG SOM VÄN SEDAN LÄNGE,& VAD HÄNDER JO VARENDA SAAAAAATANS GÅNG SÅ STÄNGER NI AV MIG I DAGAR IBLAND I VECKOR BARA FÖR ATT JAG HITTAR TILLBAKA TILL MINA VÄNNER FÖR ATT BE DEM KOMMA TILL MIN NYA PROFIL,VAD I HELVETE MENAR NI MED DET????? VILL HA SVAR OMGÅENDE CAPICHE!!!! ELLER ÄR NI KOMPLETT INKOMPETENTA!!!!!

  11. Hej
    jag blev av med min facebook andvändare inatt när jag hade lagt upp en bild på skoj, och så blev mitt konto inaktiverat något sätt att få tillbaka detta nu ?

  12. hej. nu är det såhär att mitt konto inte går att logga in på. det står att webbläsaren inte är tillgänglig och att jag ska försöka senare. har försökt i flera timmar och blir galet trött på att inte få igång skiten. om någon har inaktiverat så vill jag veta varför och för VAD!

  13. Hej.
    Jag bara byte lösenord på min Facebook, bekräfta det via mailet som jag fick och nu kommer jag inte in längre!!!!! Jag fattar ingenting 😦 Varje gång jag testar får jag ett meddelande som informerar mig att mitt kontot kunde har blivit hackat av någon annan. På samma sätt förklarar de att jag bara behöver välja ”OK” alternativet om jag inte tyckte att mitt kontot hade blivit hackat för att kunna komma vidare!!!!! Enligt meddelandet borde man inom 24 tim kunna logga in igen! Men VAD FAN!!!!!! Jag har nu väntat skit länge och fortfarande samma meddelande!!!!!!!!!!!!

    MITT KONTOT HAR INTE BLIVIT HACKAT!!!! JAG HAR BARA BYT LÖSENORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan se min Facebook sida via andras och allt verkar vara ok!!!!!!!!!!!!!! Jag vill få kontroll över den igen!!!!!!!!

    Jag har skickat meddelande till Facebook via ”hjälp” men får inget svar!!!!!

    Hur tar mig till nu????? Kan någon hjälpa mig?????

    /En väldigt missnöjd Facebook användare 😦

  14. Någon som kan föfklara vart man ska ringa om man har fått psykfall å måste ringa till fb för att få hjälp med grejjer !?!

  15. SNÄLLA !!! Jag måste bara anmäla en ”lögnare o psykopat” som har trakasserat mig i flera veckor.Jag tog bort min FB ,men han har hunnit redan bli vän med ALLA mina vänner så han fortsätter o sprida massa Sk*t saker om mig ,SNÄLLA !!!Jag måste prata med NÅGON !!Finns det ett nummer som man kan ringa till ?????

  16. Hej! På Facebooksidan fanns (finns väl hela tiden?) reklam: Ledande varumärken ger bort varuprover.
    Skynda dig, erbjudande gäller bara idag!
    Med länken ”Gratis varuporver! gratis3.se
    På bilden fanns en vacker Apple-ring som jag blev intresserad av.

    Och när man klickar på länken hamnade jag på Ziinga Custumer Service och registrerade mig (av misstag) där
    vilket innebar 3 månaders bindningstid 599 kr i månaden för att vara sk Platinummedlem
    för att vara med prylauktioner!

    Kan vi verkligen tillåta sådan bedräglig bluff? Nu har jag stängt min FB permanent.

    Tahidor Jacobson

    Ziinga meddelade mig detta:

    Flerida, Jul 30 13:00 (CEST):
    Hi pageuser_xxx

    Thank you for contacting ziinga.com customer support.

    I do apologize but the we don’t have promo for Apple Ring its not from us, and for your account it is already cancelled rest assyred no more further charges on your account.

    Should you have further inquiries, please don’t hesitate to contact us again.

    Regards,
    Flerida
    Ziinga Customer Support

  17. Jag har förgäves försökt att anmäla ett fel som uppstått på min sida.
    Jag kan inte se appsen,det visas bara en ruta och när jag söker på länken längst ner på en appsida och ska registrera mig där så säger det bara att jag slagit in fel och DET HAR JAG INTE. Jag är med i en grupp med unga strokarer som drabbats och jag sänder dem varje dag morgon och kvällshälsningar och det är uppskattat. Detta har jag gjort enda sedan jag gick med i FB,det var anledningen till att jag gick med. Men nu orkar inte min skadade hjärna allt det ställer till med. Man får ingen kontakt med er. Ni har inget telefonnummer och det enda sättet att komma i kontakt kräver information så som användarnamn ,e-mail och lösenord men de godkänns inte sok mina,vad ska jag göra????? Börjar ledsna ordentligt!!!!!

  18. jag håller med och tack fäör infon nu ska dom stänga ner mitt konto utan anldening dom säger att jag inte har följt deras regeler coh därför blir jag håär med avstängd ifrån facebook:(

  19. Dom på facebook måste vara en bunt helvetes idioter, då jag startsd med att rensa upp ibland alla facebook vänner och deletade c:a hälften 170 st. så spärrade dom mitt konto i 30 dagar va fan får man inte ta bort vänner som man aldrig pratar med,och inte får man tag på någon och fråga va fan dom kåller på med häller.

  20. Jag blev bestulen på id kort och kontokort natten mellan lör och sön. Är rädd att dom skall söka upp min adress och besöka mig. Jag behöver veta om utomstående kan se min adress på Facebook . Räcker det med att gå ur facebook ? Vem kan jag kontakta på Facebook ? Med vänlig hälsning, Magnus Lorentzon Göteborg

  21. Hur kan man få skriva vad som helst på Facebook? Lägga ut bilder på ett litet barn, uppmana till ¨att plocka henne på gatan¨, det är inte OK!!!!!! När jag lägger en anmälan bedöms den inte som någon fara eller kränkning. Vem tar sig makten att bestämma det? Fy fan för facebook, ett ställe för idioter som kan bära sig åt. Jag spyr……

  22. Jag fick ett medelande om att jag har loggat in på FB från ett anat konto och sen dess kommer jag inte in på mitt konto men grejen är att jag har bara ett jävla fucking konto så vad i helvete dom sysslar med vette fan och jag tror absolut att dom inte vet det själva, så är det någon som är ansvarig för detta så se till att jag kommer in på mitt gamla konto igen.

  23. Det står att jag måste logga in – detta gör jag, då kommer det upp att det är fel kod, så begär jag ny kod, som skickas till min mobil – vilken jag då matar in och får åter upp att det är fel kod.
    Jag har ringt nummerbyrån men facebook har ingen telefon – så hur kan man ha en firma utan telefon.
    Detta företag måste ju polisanmälas och anmälas till datainspektionen – de är ju riktiga lurendrejare.

  24. Jag be er att ni ska skicka till mig bekräftelsekoden för att kunna starta min facebook tyvärr jag glömde bort det

  25. Pingback: Kontaktuppgifter till Facebook i Sverige | Sverige är inte världens navel!

  26. Hej.
    Jag har letat överallt efter hjälp och mejladress till Facebook både i Sverige och utlandet, hur man raderar en videofilm som blev fel film när vi senare kollade sidan. Nu ligger rätt film på sidan, tyvärr i en nytt meddelande ovanpå den första. Den första filmen tog jag bort från mitt Vimeoalbum med påföljd att man får ett meddelande ”Videon är borttagen” när man försöker spela upp den. Exakt som det skall, men varför försvann den inte också från Facebooksidan samtidigt.
    Jag vill självklart radera bort den fösta odugliga videon och helst hela första inlägget.
    Trots letanden överallt har jag inte hittat någon funktion där jag som ”Admin” kan radera bort sådant jag vill ha bort.

    Finns det någon snäll och kunnig Facebookexpert som har ett (Fungerande tips) hur jag får bort min oanvändbara video och helst hela inlägget. Min Facebooksida ser väldigt skräpig ut med detta lik liggandes där till ingen nytta.
    Tack

  27. I will immediately grab your rss feed as I can not find your email subscription link or enewsletter service. Do you’ve any? Please let me know in order that I could subscribe. Thanks. fbdkaddakdea

  28. Pingback: Uppdaterade kontaktuppgifter till Facebook i Sverige 2015 | Sverige är inte världens navel!

  29. Är med så trött på FB så skulle vilja lära de lite islamsk sed…. bomber, skottlossning, mord och censur ………. blir så förbannad så skulle kunna åka dit med en ak47 och röja runt en stund utan problem……. satans fascister är de hela högen….

  30. Det ekonomiska stödet för seriösa människor
    Om du behöver ett lån, och förnekade i banken och du vill göra ett lån för dina mål med lätthet. Oavsett din ekonomiska situation. Vi erbjuder handelskrediter, lån och annan personal Medunarodni lan.Os ger kredit associations- eller rješenje.Plus oro mycket överkomligt pris, kontakta oss, är välbefinnande vår tillfredsställelse! Tack. För ytterligare information, kontakta mig Tillgänglig: karl.eriksson@gmx.de

  31. mitt konto blev inaktiverat p,g a att någon gått in på mitt konto,denna inaktivering kulle vara en månad….fortfarande efter 5 månader har jag inte fått tillbaks mitt konto,har fått skicka leg som verifierar mig,men utan resultat och skriver man på f.b sidor ang.fel så får man ett standardsvar ,att jag ska ha tålamod,vi har tekniska problem……i 5 månder,har begärt svar från f.b att dom kan skicka ett mail e.d men inget svar.Till saken hör också att jag anmält falska konton med mitt namn Barbro Williams men det finns inget att klaga på enl.f.b, inte ens då det står två karlar som kallar sig för mitt namn. tillika har jag skickat till dom att vi är endast 2 st,i hela Sverige enl,svensk folkbokföring med mitt namn,detta skickade jag på det mailet dom skickade mig när dom krävde att jag skulle bekräfta mitt namn med ett giltigt leg,jag tycker detta är sorgligt hur dom behandlar oss vanliga…det går väl an när dom sitter som anonyma själar

  32. Samma problem här.

    De vägrar svara på sina egna supportforumlär och har inget nummer.
    Kan någon bara koda en ny social plattform så man slipper denna jävla skithemsida

  33. Delade en artikel från en sida som var opålitlig. I stället för artikel fick jag några reklam om bingo och facebook tolkade det som angrepp mot mitt konto från okända person. Så nu spärrades mitt konto och vet inte hur går det att laga. Jag försökte säkra mina inställningar men lösenordet svarar inte och det går inte heller att beställa ett nytt lösenord eftersom koderna når inte till min mobilnummer eller angivna e-post addresset. Har ingen aning vem ska jag ta kontakt med men jag vill ha mitt konto för jag verlkligen behöver det och vill hålla kontakt med bekanta.

  34. Mitt förtroende för det sociala forumföretaget Facebook är nu nere på noll .Jag är mycket kritiskt till varför inte Facebooks Svenska avdelning som finns i Stockholm har kontaktuppgifter som består av mejladress,telefonnummer,postadress om man vill nå dom i vissa enskilda ärenden oavsett abuseanmälan mot någon enskild användare som har skrivit hotfulla chatmeddelanden eller någon gruppsida som uppviglar till brott .och sen om man vill be dom att radera bort all information om en om man har sagt upp sitt facebook-konto samt be dom radera bort alla inlägg som man har skrivit och postat i närmare 10 år .De som är ansvariga på facebooks svenska huvudkontor har skyldigheter att direkt på stubinen vidta åtgärder direkt så fort man har gjort en abuseanmälan mot en eller flera enskilda användare eller en specifik gruppsida som har skrivit och postat inlägg som är av olaglig karaktär.Men på grund av att forumet inte fortfarande vill ta tag i problem som är kolossalt stora på forumet som personangrepp i form av trakasserier,förtal,hot,uppvigling till brott,hatkampanjer med mera så har jag sagt upp mitt konto .

  35. en annan vart spärad en månad för att man tyckte att någon kunde ta sina medeciner för det var mobbning och trakkaserier

  36. Facebook borde se mer allvarligt på hot,trackasserier,rashat,uppvigling till brott och terrorattentat,uthängning av personuppgifter gällande andra personer,förtal,med mera.

  37. Högsta hönset för FB i hela norden heter Martin Ingemansson.. för några frågor ang. orättvisor, skriv till hans linked in-konto, han får ett email till sin personliga mail-adress för varenda meddelande, så han lär ta tag i saker om alla som är missnöjda börjar bomba honom med personliga meddelanden.. det verkar vara en översittare som tror att ingen tar tag i saker, men då har han väldigt fel, jag har pratat med en av deras advokater, bombar deras support snart med inlägg och ska snart ta kontakt med regeringen om en utredning av FB Sverige och lite annat, den här översittaren har gjort en människa som han inte ville möta lite smått irriterad..

    Jag vann precis en kamp mot en hel kommun ensam utan advokater, om denne Ingemansson tror att han står över mig bara för att han är ledare över FB Sverige, då får han stå sitt kast

    https://www.linkedin.com/in/mingemansson/

  38. Nu har jag kontaktat uppdrag granskning om en utredning av FB Sweden, imorgon tar jag kontakt med regeringen och FB´s huvudkontor om en utredning av FB Sweden också, så bollen är i rullning, de kommer inte undan även om de tror att de har vunnit

  39. Här bjuder jag på lite uppgifter om Facebook Sweden AB men dock fanns inga telefonnummer eller mejladresser dit Varsågod Facebook Sweden AB
    MALMTORGSGATAN 8 VÅNING 5
    111 51 Stockholm

  40. Till Mikael Förutom uppdrag granskning så har vi även Kalla Fakta på TV4 Sen har vi Agenda som visas på TV2 dit kan man skicka allt som kan avslöja Facebook Sweden och dess verksamhet Till Mikael jag bjuder dej på kontaktuppgifterna till SVT och till programmet Agenda Här får du kontaktuppgifterna till SVT som visar Agenda kontakt@svt.se.

  41. Att facebook suger kamelkuk behöver vi inte vara någon raketforskare för att upptäcka det.Fler exempel på det är att någon användare hade på en gruppsida annonserat ut blomkrukor och facebook straffade användaren genom att stänga av användarens konto i 1 månad eller mer, och likadant om någon medlem ”råkar” lägga upp en bild på sig själv som föreställer att man är naken när man badar eller solar då blir den som lagt upp bilden på sig själv avstängd på livstid men när det gäller personangrepp som att en eller flera användare trackasserar och hotar samt förtalar andra personer inne på vissa gruppsidor på facebook och dessutom hänger ut uppgifter som rör andra personer i syfte att svartmåla och psyka ner de som blir uthängd då reagerar inte facebook ett jävla dyft och låter såna ligister och gangstertroll som jävlas mot andra folk som är medlemmar på facebook och folk som inte ens är medlemmar på facebook hållas

  42. Sen är det fler problem på facebook som stör mej så fort man går in på vissa gruppsidor så laggar facebookhelvetet och sen får man upp felmeddelande ”sidan kan inte visas” vad är det för urkassa servrar som Facebook är upplagd på som strular och jävlas rätt ofta för jag har under sista 2 åren märkt att så fort man har kommit in på facebook så tar sidhelvetet minst 2 minuter att läsas in samtidigt som det kommer upp meddelande”Sidan tar en stund att ladda upp och väntar in edge och andra system”ytterligare exempel på att facebook suger kamelkuk

  43. Sen är det fler problem på facebook som stör mej så fort man går in på vissa gruppsidor så laggar facebook och sen får man upp felmeddelande ”sidan kan inte visas” vad är det för urkassa servrar som Facebook är upplagd på som strular rätt ofta för jag har under sista 2 åren märkt att så fort man har kommit in på facebook så tar sidan minst 2 minuter att läsas in samtidigt som det kommer upp meddelande”Sidan tar en stund att ladda upp och väntar in edge och andra system”ytterligare exempel på att facebook suger

  44. Facebook har sjunkit ner till samma skrämmande låga nivå som på Flashback och andra oseriösa sidor där det förekommer ofta saker som inte är okej alls.Facebooks verksamhet borde nog ifrågasättas på grund av att man inte tar till och med olagliga saker på fullt allvar. För 2 år sedan i februari 2017 så massanmälde både jag och andra flera inlägg som innehöll kraftiga hot som var riktad mot politiker i riksdagen fick i minst 2 tillfällen avslag på min anmälan,men när jag anmälde samma inlägg igen vid det tredje tillfället och via pm kritiserade facebook då äntligen såg de till att radera bort dessa hotinlägg som några personer troligtvis rashatare hade postat Dessa inlägg hade postats inne på en gruppsida som då 2017 hette ”Vi som står upp för Peter Springare” som numera heter ”Vi står upp för Sverige” och den gruppsidans admin vägrade att radera bort inlägg som bröt mot svensk lag och trots att gruppsidan anmäldes gång på gång så vägrade facebook att ta bort gruppsidan ”Vi står upp för Sverige” är fortfarande kvar och aktiv trots att den gruppsidan anmäldes flera gånger till facebooks abuse-team på grund av att det fortfarande förekommer saker som inte är okej alls som angrepp riktad mot etniska grupper och religiösa grupper samt angrepp mot politiker som förespråkar att fler migranter ska få komma in till Sverige .Man borde i riksdagen stifta en lag som gör det mer möjligt att stänga ner oseriösa forumsidor där man vägrar att vidta åtgärder mot folk som sätter i system med att angripa andra personer med trackasserier,förtal och hot ,samt rashat .Vanliga seriösa skötsamma medlemmar ska inte behöva vara oroliga när man loggar in på facebook och andra sidor för att diskutera vissa saker oavsett om supportrar i ett lag har misskött sig genom att bedriva grova personangrepp mot motståndarlagets spelare och supportrar , för skulle man via inlägg kritisera det ena lagets supportrar på grund av deras fula beteende i samband med SHL-match i ishockey som ett exempel då blir man som svar påhoppad av andra debattörer som sätter i system med att försvara supportrarnas dåliga beteende genom att kalla den personen som har framfört kritiken för diverse fula saker ,

  45. Jag kan inte se mina vänners händelser blir bara vit bild, kan inte skriva med mina kontakter på chatten, nyhetsflödet stannar upp efter några visningar, FB har gjort något med mina sidor????

Lämna en kommentar