Stöd mitt arbete mot radikal islamism och IS i Sverige!

Posted on juni 18, 2015


Hjälp mig!

Det jag gör mot rasism och radikal islamism i Sverige gör jag ideellt. Jag är undersköterska. Jag har inga pengar för att arbeta med det heltid.

Jag får göra research och bedriva opinionsarbete mellan jag umgås med min familj och arbetar inom äldreomsorgen.

Swicha gärna nåt stöd till mig 0706501785, Så jag kan fortsätta. Mitt kontonummer är:clearingnummer 83279  Kontonummer  903 942 726-6 SWEDBANK.

Ni får ta mig som jag är. Jag går mot både islamofobi och radikal islamism.

Tack, ni som redan gett mig stöd. Tack vare er kunde jag skriva artiklar om Århusmodellen och lobba kring IS och Skråmo och jag kunde skriva om Al Nusra. Ska skriva en uppföljare på artikeln om när IS höll ett möte i Malmö, för de har hållit ett till visar det sig.

Men jag behöver er hjälp! Ekonomiskt och med att läsa och sprida mina andra artiklar om radikal islamism.

Posted in: Uncategorized