Mona Walter, Osama Bin Ladin och att tillhöra de 7 procenten….

Posted on juni 13, 2015


Rinkeby Folkets Hus släpper in islamofoben Mona Walter nästa vecka. En annan dag nästa vecka släpper de in den radikala islamisten Kamal El-Mekki. I denna artikeln ska vi titta på Mona Walters ideer. Det visar sig nämligen att hon tillhörde de 7% av muslimerna som gillade terrordådet Osama Bin Ladin utförde mot USA 2001. Detta kan förklara varför hon

Mona Walter ska prata i Folkets Hus i Rinkeby på ett möte arrangerat av islamhataren och Sverigedemokraten Jan Sjunnesson. 

Mona säger att han inte bryr sig om vad Sjunnesson står för:

Mona Walter vill inte kommentera vad hon tycker om Jan Sjunnessons åsikter. Att det är han som arrangerat mötet tycker hon är ovidkommande.

– Det handlar inte om vad han står för och vad han gör. Det här handlar om att jag vill komma till Rinkeby och prata med mina somaliska landsmän. Jag bryr mig inte om vilken politik som Jan Sjunnesson driver, säger Mona Walter.

Men anledningen till samarbetet är nog snarare att de delar samsyn.

Mona är nämligen öppet rasistisk och pratar alltid om islam och muslimer som om ALLA beter sig på samma sätt och som om HELA islam, och därmed alla muslimer, är onda.

Här är en handfull postningar från hennes Facebooksida.

Först den där hon vill bränna koranen. Sen några andra. Lägg märke till att hon alltid, konstant, säger att den MEST extrema versionen av islam, terroristernas och hatarnas, är ”det sanna islam.” Att den tolkning av islam Osama Bin Ladin hade, och IS har, är den rätta. Varför anser hon det och bortser från att det finns muslimer som t.ex. är för demokrati, kan man fundera över.

bränn koranen Skärmklipp Skärmklipp2 Skärmklipp3

Mona och Osama

Så varför drar hon likhetstecken mellan radikal terrorism och islam?

Är det kanske för att hon när hon var muslim SJÄLV var radikal muslim som gillade terrorism och terrorister? Ja, vad skriver hon själv?

911

Jo, så tycks det vara.

”9/11 firades också stort, jag var själv med och firade detta då jag var muslim”.

Som muslim tillhörde alltså Mona Walter en grupp muslimer som tyckte bra om terrorism. Det som kännetecknar dessa är att de ALLTID anser att deras tolkning av islam, för folkmord och terror och mot demokrati, är den rätta tolkningen av islam. Radikal islamism ÄR för dem samma som islam.

Så hon har alltså inte ändrat sin syn på islam sen hon firade AL Queadas attack mot USA 2001. Islam var då för henne synonymt med terror och islam är nu, när hon blivit kristen, ännu synonymt med terror. Då sökte hon stöd för terror i koranen. Nu dömer hon ut hela koranen pga de tolkningar hon gjorde förr att koranen ”stöder terrorism”.

Eller som denna undersökningen visar, så tillhörde hon 7% av muslimerna.

  • The overwhelming majority of Muslims – 93 percent – condemned the Sep 11, 2001, attacks on New York and Washington, and most said the biggest obstacle to better relations with the West was the latter’s lack of respect for Islam.

Mona Walter tillhörde inte de 93& utan de 7%.

Hur som helst är hon rasist. Från att ha delat Al Quedas syn på islam förtalar hon nu alla muslimer genom att påstå att islam i sin helhet är som Al Queda.

Via Per Gudmundson fick vi igår reda på att en radikal islamistisk predikant ska tala i Stockholms moské och Rinkeby folkets hus. Kamal El-Mekki.

El Mekkis minst sagt stötande uttalanden finns väl dokumenterade. Kamal El-Mekki är en som ingår i IERAS missionsarbete. Jag har noggrant visat hur IERA grundats av hatpredikanten Abdur Rahman Green nyligen. Ja det är rätt att protestera mot detta.

Rinkeby Folkets Hus borde inte släppa in extremisten Kamal El-Mekki och rasisten Mona Walter, kort och gott!

/Torbjörn Jerlerup
Socialdemokrat

Hjälp mig!

Det jag gör mot rasism och radikal islamism i Sverige gör jag ideellt. Jag är undersköterska. Har inga miljoner för att arbeta med det heltid. Swicha gärna nåt stöd till mig 0706501785, Så jag kan fortsätta. Mitt kontonummer är:clearingnummer 83279  Kontonummer  903 942 726-6 SWEDBANK.

Posted in: Uncategorized