Knivarna slipas…

Posted on december 22, 2013


Nej det är inte ok…

Vet vad du tänker nu men du vet hur det går för dom
Som kommer hit och låter som Jimmie Åkesson
Dom som skiter i blatten, vill ha svinen vid makten
Så gå och slipa kniven och skicka grisen till slakten
Jag säger som Birgit (?) politikern sagt det, vi sjunger
We shall overcome och bankar skiten ur grisen till takten
Hey hey, våran värld är sjuk, passa på och njut, imorgon kan det va slut

Nej det är inte ok (inte ens om det rappas)…

Till alla frihetskämpar: jag tycker att sån’t här slödder bör bemötas med slipade svärd, yxor, basebollträ’n ( försedda med spikar riktade utåt ) och andra redskap som kan orsaka dessa avskum fysiska skador! Eftersom handeldvapen har ett begränsat antal kulor så kan detta vara ett bra alternativ. Dessutom hörs ett skott mycket mer och då kan farbror bög-polisen komma till undsättning för de stackars kulturberikarna. I min hemstad har vi inga kackerlackor, dock är jag orolig att vi har ett antal vänsterfikusar som gärna motarbetar rättvisan och det sunda förnuftet. Jag tar gärna till knytnävarna om jag måste, men det kan bli lite svårt om jag är själv mot 10 muppar. Tack till alla som bryr sig.

Inte heller detta

Dags att slipa knivar, yxor, ladda gevären och pistolerna, klargör sprängladdningar så vi kan stoppa invandringen på Arlanda samt Malmös flygplats och förbereda för strid. Östersjön skall färgas blodröd av medlöpare och människor som tär på vår jord och försämrar våra liv kraftigt.

Eller detta

Bra där! Se då till att sätta knivar i dom öda nästa gång, inte komma dit visa sig och fly med svansen mellan benen. Är så djävla mycket snack och liten verkstad i NS rörelsen idag. Sätta upp flaggor och klistermärke, misslyckade överfall mm gynna inte kampen det minsta. Framstår bara som pubertalt. Jag ä för en väpnad kamp, inte halvmesyrer. Däremot var demonstrationen i Stockholm här häromsistens lyckad, det ska SMR ha credd för.

Nej det är inte heller ok (sov gott)…

rf

Inte heller Sebbe-”döda bögen Jimmie Åkesson”-Stakset

Hat-mot-SD-4 Skärmklipp110

Det här är VERKLIGEN inte ok…

Skärmklipp

Detta var inte ok eller bra…

“Hej all äckliga moderatsvin. Ni ska få sopa i våra fabriker, ert förbannade rövarband.”

“Borgerligheten har alltid dragit mot fascism. Den korta tiden av anständighet mellan WW2:s slut och Sovjets fall var ett undantag.”

“Jag hatar fortfarande moderater av hela mitt hjärta. Bara för att jag är lycklig och glad slutar jag inte avsky förtryckare.”

“Inga moderater förtjänar något annat än bly…”

“Reinfeldt är en utmärkt statsminister för överklassen. För mig är han dock en fiende som skall krossas.”

“En arbetskamrat berättade om hur vissa strejkvakter under skogsarbetarstrejken 1975 var beväpnade med hagelgevär. Det är vackert.

“…Minns från barndomen hur alla vuxna i min omgivning föraktade arbetare som röstade borgerligt. Det sitter i.”

“Men visst, är monarkin på väg att falla så hjälper jag gärna till att rigga giljotinen.“

“Alla moderater är extremt obehagliga. Utan undantag.”

“Sak jag aldrig kommer att förstå: vänskap eller kärlek över blockgränsen. Hur kan någon vara vän med en borgare.”

“Min starka kärlek till vänner och kamrater som drabbas av högerpolitiken gör att jag hatar borgarsvinen så jävla mycket.”

“Jag har ingen riktig koll på dem? (läs: SvD ledarredaktion) Men är hela redaktionen rasister och tortyrförespråkare eller är det bara Gudmundson?”

“Alla tänkande människor förespråkar väl Per Gudmundsons avrättning?”

“Att reta upp borgarna är blott ett delmål för mig. Jag ämnar ta ifrån dem allt och helt enkelt avskaffa dem.”

Att attackera Kristdemokrater är inte bra…

Det är krigsretorik från både extremvänster och extremhöger och knivarna slipas…

Läs gärna artikeln som visar vilka som Revolutionära Fronten räknar som sina fiender.

”Battle not with monsters, lest ye become a monster, and if you gaze into the abyss, the abyss gazes also into you.”

Posted in: Uncategorized