Nolltolerans mot sovjetkommunismens (och dess lakejers) brott!

Posted on december 21, 2012

21


Idag är jag ledsen. Vänsterpartisten Simon Fors raljerar vidare om att döda moderater och Vänsterpartiet bryr sig inte ett skit. På twitter finns taggen #kommunismensbrott där det raljeras över alla som bryr sig om Sovjetkommunismens brott mot mänskligheten. Och Lars Ohly talade väl om svenska kommunistpartiet på 20-talet och 30-talet på twitter i diskussion med mig och hävdade att partiet inte alls ville ha diktatur.

Jag är arg som fan. Den vänsterpartist som inte tar avstånd från denna skiten har INGEN moralisk rätt att säga ett PIP om Sverigedemokrater eller nazister.

Vänsterpartiet idag får akta sig NOGA att kompromissa med den SKIT som partiet har i bagaget.

Hårda ord ja. Några vänsterpartister i mitt nätverk kanske blir lite sura. So what! Det är så hårda ord jag bemöter Sverigedemokrater och nazister med så GIVETVIS bemöter jag denna skit på samma sätt. Jag är konsekvent nämligen!

Nolltolerans mot våld, antidemokratiska traditioner, förnekande av förintelser (som sovjetkommunismens) samt nolltolerans gentemot försök att vitttvätta partier och rörelser som varit totalitära!

KLART SLUT!

PS

Läs om Simon Fors här!

Posted in: Uncategorized