Fråga till Sverigedemokraternas ledare!

Posted on juli 24, 2011

25


Under flera år har jag varnat för vad som kan komma att ske om man inte protesterar, och argumenterar mot, alla de som sprider idéer om att islam är som nazismen. Det är en generalisering som direkt och indirekt drabbar varje muslim och sprider ett hat som om det växer kan komma att döda! Med tanke på att Breivik och de radikala antiislamist-criklarna han ingått i har spritt liknelser och islam och nazismen behöver vi ställa frågan till Sverigedemokraterna igen!

Läs gärna min artikel om Breivik och hatet mot islam också!

Jag skrev detta blogginlägg innan valet 2010 och postar det igen!

Fråga till ledande företrädare för Sverigedemokraterna: Om islam är som nazismen, vad planerar ni att göra med muslimerna då?

Min fråga till er är: om islam är som nazismen, vad ska ni göra med de personer som sprider idén att islam är bra om ni kommer till makten? De sprider ju faktiskt en idé som är lika farlig som den som utrotade miljoner människor för 70 år sen. Vad ska ni göra?

* Inget? Jamen då ljuger ni ju. OM islam är ett lika stort hot som nazismen måste ju genast de som aktivt sprider dessa idéer stoppas. Eller hur?

* Är det ett hot? jamen ok, vad ska ni göra åt det? Ska ni göra något? Berätta då vad. Förbjuda islam, stänga moskéerna, fängsla alla aktiva muslimer, eller vad? Skjuta dem?

Ska man få säga att Koranen är bra? Ska ni förbjuda muslimer i landets TV? Ska muslimer få göra så?

Missförstå mig inte. Jag tycker bra om islam. Men jag skriver detta för att ledande företrädare för Sverigedemokraterna sprider rasistisk propaganda mot muslimer i sin egenproducerade TV-reklam. Och därför att partiets företrädare, nu senast Björn söder, säger att islam är som nazismen, eller VÄRRE än den.

”Precis som vi tog kampen mot nazismen och kampen mot kommunismen måste vi ta kampen mot islam i dag”, sa Sverigedemokraternas partisekreterare Björn Söder i Gävle den 26/8.

Samma sa ordförande Jimmie Åkesson förra året (200) i en debattartikel i Aftonbladet.

Erik Almqvist, ledare för ungdomsorganisationen sa i en artikel i Sourze 2009 att islam är VÄRRE än nazismen: ”Jag tror inte att Jimmie Åkesson hade så fel trots allt. I en sak är jag dock inte överens med min partiordförande: Jag ser inte bara undfallenheten för islam som det största hotet sedan andra världskriget. Jag ser islam som det största hotet. Sedan Hedenhös.”

Kent och Ted Ekeroth har spritt samma liknelser mellan islam och nazismen ganska länge nu.

Nu är det slut med skitpratet och dags att prata allvar. OM islam är som nazismen eller VÄRRE än den måste ni ju förespråka åtgärder mot de som sprider denna samhällsfarliga lära. 500.000 påstådda ”nazister” säger ni finns i Sverige. Vad ska ni göra? Sätta muslimerna i fängelse? Återinföra dödsstraffet? Utvisa dem? Bränna moskéerna? Utvisa alla till Madagaskar?

PS

För er som inte vet. Här är två inlägg ur svartens blogg om hur muslimer i Albanien och Frankrike räddade livet på judar under andra världskriget. Muslimer gömde judar undan nazisterna: Del ETT och del TVÅ.

Posted in: Uncategorized