Klargörande om Blogges enmansprojekt… igen!

Posted on april 26, 2011

0


Jag noterar att Blogge återigen gnäller på Liberaldemokraterna. Det är nog på sin plats med ett litet klargörande igen… Som vanligt censurerar Blogge alla inlägg från mig i sin blogg så jag trycker det jag vill ha sagt här istället:

Blogge påstår att Alexander Bard, som Blogge ofta jämför med en pedofil och Hitler, stulit ”hans” projektnamn: Liberaldemokraterna. I själva verket var det snarare vi som hittade honom med händerna i kakburken. Jag trycker bevisen här igen. Läs dessutom vad Michael Gajditza skriver om det hela.

Blogge avslöjar att han sjösatte sin hemsida och sitt ”Liberal Demokrati” projekt i april 2010. Klicka på bilden för en stor bild.

Ur Liberati, Alexander Bard om Liberaldemokraterna sommaren 2009. Klicka på bilden för en stor bild.
Posted in: Uncategorized