Arrangör för seminarium om medicinskt Cannabis behöver stöd!

Posted on april 19, 2011

1


Tant Kakelugn, som idéellt arbetar med att få ihop semniariet om medicinsk cannabis i Stockholm om några veckor, behöver er hjälp! Hon skriver:

”Som ni vet kommer jag och Federley köra seminarium om Medicinsk Marijuana/Narkotikapolitiken i maj. Iom att allting är ideellt får jag betala för både resa, boende etc ur egen ficka. Något jag verkligen inte har råd med egentligen och trots donationer så räcker inte riktigt pengarna till pga andra komplikationer i min ekonomi. Så ifall ni har en slant eller två över så får ni gärna donera dem innan månadsskiftet så jag har nytta av dem i Stockholm. ELLER! Boka in mig som föreläsare i Stockholm under v.19 (9-15 maj)! Dock inte den 12 maj för då är jag upptagen med seminariumet.”

Via samlain.se kan ni stödja henne!

Det stöder jag gärna, hon kommer att få en slant av mig. Hon gör ett bra arbete för att hjälpa folk och seminariet om medicinsk cannabis är viktigt!

http://twitter.com/TantKakelugn

http://www.facebook.com/TantKakelugn

Posted in: Uncategorized