Senaste nyandliga bluffen: att titta på folk…

Posted on april 15, 2011

0


Man kan tjäna pengar genom att stirra på folk också. Det gör Kroaten Braco som Faktoid bloggen skriver om…

Jomen det har jag hört talas om förr. Denne Bracos metod påminner mig lite om amerikanen som för några år sen ritade en stor cirkel på scenen och bad alla komma in och ställa sig tätt intill varandra i tio minuter. Givetvis ställde han sig alltid MYCKET nära nån brutta med snygga tuttar som betalat grova pengar för att komma dit. Till slut avslöjades han då han nuppade för mycket med de han ville ”hela”…

Här är en film om Braco. Kolla den först! Till hans fördel talar att han är billig, bara en hundring kostar det att låta honom titta på dem i 7,5 minuter. Men många bäckar små… Dessutom kostar smyckena han säljer (med livsgivande kraft) multum!

************************

Här är några bilder på honom…


Braco tittar på folk i Honolulu

Faktoidbloggen skriver:

Föreställningen är av det enkla slaget. Publiken står vänd mot scenen där Braco ställer sig. Sedan tittar de på varann i 5-8 minuter. Sedan är det klart.

Jo. Det är det som händer…

Jag lade med etiketten ”galningar” men syftar inte på Braco själv, för han är ett geni. Det här är den mest lysande idén i vidskepliga branschen jag sett.


Braco tittar på folk i Philadelphia


Braco tittar på folk på Maui


Braco tittar på folk i Connecticut


Braco tittar på folk i Kona, Hawii

Jag satsar min sista tia på att, de flickor med störst tuttar som han tittar på hamnar i säng med honom efteråt…

Rik, kåt och nyandlig… Och absolut ärlig!  *host och harkel!*

Braco.netAbout Bracobilder,nyheter, sceptical community

Posted in: foliehattar